lördag 24 april 2010

Träning

Så nu har jag under ett par månader testat på att ha en träningsblogg också.
Nja, lite tråkig blev den nog.
Svårt att skriva om annat än just träningen.
Nu testar jag återigen att skriva om det här.
Nu sista tiden har det kännt mer som måsten än som kul och då har resultatet blivit att jag varken skrivit här eller på träningsbloggen.
.
Kommentarer?!
.
I torsdags blev det ett helt nytt pass för mig.
Efter lämning av Wilda så stack jag till gymmet.
BodyAttack stod på schemat.
Mitt flås var kanske inte det bästa, men oj så skönt.
Så nu vet jag vad jag ska göra på torsdagar klockan 9.30.
BODYATTACK here I come!!!
Det var hopp och skutt
spark och spring
armhävningar
situps
mm
mm
Och 660kcal på en timme!
.
Kommande vecka ska jag testa övriga pass kl. 9.30
Bodypump
Bodystep
Bodycombat
Spin?
Bodyflow?
Sen får vi se vilket jag gillar och kommer fortsätta med varje vecka.
Kanske gillar jag allt.
Utöver detta så blir det löpning, promenader och cykling till dagis.
.
Igårkväll hade barnen KNO.
Uppskattat!
Maken och jag åt (kaloririk) 3-rätters på T.G.I.F
Gott!
Men idag ska det tränas bort.
Efter att Noah varit på kalas dock.
Men så himla farligt var det inte med kalorierna.
För under veckan har vi ätit snålt.
Ugnsbakad vit fisk med grönsaker och potatismos.
Chili med nötfärs.
Parma med melon.
Och annat jag inte minns.
Idag blir det ärtsoppa.
Skulle ätit det i torsdags, men jag glömde lägga ärtorna i blöt i tid, men vad gör väl det om det blir på en lördag istället?
Det är ju likagott oavsett dag.
.
För övrigt har vi haft över 20 grader hela veckan, strålande solsken och ljummen vind.
Underbart!
Så kanske blir den nya bikinin från VS invigd idag?!

1 kommentar:

Taina sa...

Åh vad många roliga pass att se fram emot. Jag är superavundsjuk att ni har Bodykonceptet på ert gym. Jag var själv instruktör i Body Flow, som tidigare hette Body Balance och det är hur tufft som helt när man väl lärt sig alla poser riktigt. Det går att slarva igenom passet men om du kör hårt så har du bättrat på din six pack! Har inget ställe här i närheten som kör Body Flow.

Kram