torsdag 18 mars 2010

Första dagen

Idag är det första dagen som jag ser golfspelare utanför köksfönstret.
Idag är även första dagen som jag såg Noah ta sina första "simtag".
Det första meningen betyder att våren definitivt är här.
Den andra betyder att jag är en mycket stolt mamma.
Det är ju faktiskt bara deras 3:e lektion.
Och visst simmade han som en hund, men fram kom han och utan hjälpmedel.
Så duktig!
Wilda har dock lite svårt att vara seriös i mer än 2 sekunder.
Hon är lite för förtjust i Brad, deras simlärare, så hon försöker skoja med honom så mycket som möjligt.
Så det är på gott och ont som han inte kommer hålla i några simlektioner nästa omgång...
.
Nu är köttsoppan på kokning och jag väntar på att Daniel ska meddela när han kommer hem innan jag lägger i grönsakerna.

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

Å vad roligt! Förstår att du är stolt!!
:-)