torsdag 11 mars 2010

En av de bästa

födelsedagarna någonsin!
Blev "väckt" av barnen och Daniel.
(klockan hade ju redan ringt, men somna om är jag ju bra på)
Fick fina presenter.
(lägg gärna inte märke till min morgonfrilla)
Av Daniel fick jag en vas, ett presentkort på ett Nail & Spa ställe och $100 att shoppa lite för.
Noah hade köpt ett fint påskägg (jag sa att jag ville ha något rosa som han tyckte var fint)
Wilda hade köpt fina små vita skålar som hon tyckte att jag kan ha mitt lördagsgodis i.
Så mysigt!
(sen har jag lite pengar att shoppa för i Sverige när jag kommer dit om 2 veckor, aldrig fel)
Efter dusch och frukost så åkte Noah med bussen och Daniel till jobbet.
Wilda och jag myste här hemma.
När jag lämnat Wilda var det dags att åka på MOMS club möte.
Där var det bookswap igen och dessa böcker kom jag hem med denna gången.
Lite pocketböcker är ju aldrig fel när man ska ut och flyga.
När mötet var slut var det dags för lite info om skolvalet.
Jag får ju inte rösta då jag inte är medborgare, men det är ju alltid spännande att höra och skolans budget och hur de tänker lösa besparingar och sånt.
Sen blev det lite stressigt.
Hämta Wilda och väl hemma hann jag precis köra in bilen och gå ut så kom bussen.
Snacka om tur.
När Daniel väl kom hem så åkte vi till T.G.I Friday´s och åt.
Tanken var Red Lobster från början men jag blev så sugen på TGI´s Mahi mahi rätt.
Så det blev
förrätt
Boneless buffalowings med bluecheesedip
Små starka räkor
huvudrätt
Southwestern Mahi mahi (kryddig fisk med kryddigt saffranris och broccoli)
efterrätt
Hot fudge sundae
Och jag drack en Ultimate Mango mai tai
Aldrig fel!
Och allt var så gott!
Väl hemma så hade Amy kommit förbi med en presentpåse till mig.
Så snällt!
Lite te och skönhetsprylar.
Idag köpte jag blommor till min fina vas!
Nu är det vår även inne hos oss, inte bara ute.

4 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å GRATTIS i efterskott!!! Låter som du verkligen hade en jättefin födelsedag!!!
KRAM!

anna of sweden sa...

Grattis!

Och du. Jag gillar din morgonfrilla! :)

Trillingnöten sa...

GRATTIS JU!!

mammigranten sa...

Tack så mycket!