söndag 31 januari 2010

Snart är denna helgen slut!

Vad helgerna går fort nu för tiden!
Fast denna har inte gått lika fort som förra helgen med sjuk Wilda och kalas och allt.
Igår var det ju HQ med hela familjen.
Sen åkte vi ju till Walmart.
Där beställde vi tårtor till kalaset, 2 st.
Och jag säger bara OJ vilka tårtor sen!
Vi beställde även cupcakes till Wildas preschoolklass på onsdag och Noahs klass på torsdag,
48st.
Och ännu en gång:
OJ vilka cupcakes sen!!!
Bilder kommer självklart sen!
Barnen valde själva motiv och jag låter er gissa så länge.
Avslöjar inget.
Och priset:
1 tårta för 15 pers= $22
12 cupcakes= $6
You do the math!
Billigt blir det ivf, tycker jag.
.
Idag blev det bio efter träning och lunch, fläskpannkaka.
Hela familjen uppskattade filmen:
The Tooth Fairy
You can´t handle the tooth!
Så kul!
.
Efter filmen blev det en tur till Toy´sRus.
Noah köpte present till Wilda, Wilda köpte present till Noah.
Daniel köpte från oss till Noah.
Och jag köpte present från oss till Wilda.
Trevligt var det!
.
.
.
Nu snart natt!
Jag lär väl somna i soffan vid 9-tiden ikväll med.
Maken sa igår: det är ju tur det är långt till nästa nyår!
Undrar vad han menar med det???

Inga kommentarer: