söndag 31 januari 2010

1-årsfirande!

Vårt firande igår bestod av:
1st träningspass (med PT för mig)
1st walmart besök för att handla valfritt godis för alla familjemedlemmar
1st fläskfilé, marinerad med örter
1st skål med pressad potatis
1st "hörna" på tallriken med grönsaker
1st kanna med sås
1st film för barne
1st jacuzzi för mig och maken
2st champagneglas med innehåll på badkarskanten
.
.
Efter att barnen sedan gått och lagt sig så började jag och maken kolla på Frost vs. Nixon, men efter att ha snabbspolat ett tag så gav vi upp och fortsatte kolla på How I met... avsnitt.
Som sagt, alltid lika kul!
.
.
Idag blir det nog gymmet igen kanske.
Ut i fina solen.
Bio för mig och Noah, The Tooth Fairy.
Sen ska Noah och jag inhandla födelsedagspresent till Wilda från honom.
Wilda får handla till honom på onsdag.
Tror inte hon kan hålla tyst så länge...
.
.
Ja vi får se vad som händer idag.
Båda barnen har sovit ururselt inatt.
Noah hade ont i ena örat.
Wilda kunde inte sova.
Så humöret är inte på topp om man säger så.
På barnen alltså, mitt humör är hyffsat bra faktiskt, för att vara söndag!

2 kommentarer:

Gun-Marie sa...

Jacuzzi med champagne! Och dessutom att ha med sin stiliga man är ju inte fy skam! kram från avundsjuka mamma ( jag vill ju förståss inte ha Daniel med i jacuzzin utan pappa så klart!)

Suddrik sa...

Jag gillar ert firande. Träna, shoppa och mys. Super!