fredag 29 januari 2010

Award!

Jag fick denna awarden av kära vännen Mrs F
Dessa instruktioner hörde till:




*Kopiera awarden på din blogg
*Länka till personen som gav dig awarden
*Berätta 7 intressanta saker om dig själv
*Skicka awarden till 7 andra bloggare
*Länka till deras bloggar
*Lägg en kommentar i deras blogg, så att de vet om awarden

Jag fick ju denna award för min andra blogg, Love & Hate Exercise!

Intressanta saker om mig...

Kan jag komma på fler???

- Jag fick en hörselskada i lumpen.

- Jag tackade nej till en plats i damlandslaget i bandy.

- Jag bet på naglarna från typ år 0 tills jag var 28 (inte pga nervositet utan pga rastlöshet)

- Jag har min pappa som min största hjälte.

- Jag skulle vilja gå en boxningsmatch mot en viss person.

- Jag avskyr att epilera, men gör det ändå.

- Jag har stora planer på en tatuering, eller är det planer på en stor tatuering???

Jag skickar denna vidare till:

DIG!

Ja du!

Nej inte någon bakom dig, jag menar DU, du som läser detta just nu!!!

Inga kommentarer: