torsdag 12 november 2009

Nästan packad

Nu har jag nästan packat färdigt.
Bara detta kvar
  • Kamera
  • Dator
  • Sladd
  • Plattång

Tror inte det ska var något mer som ska i väskorna.

Hoppas inte det för de börjar bli rätt knökfulla.

Får hålla tummarna på att de både håller och håller vikten.

Visst vi får ha med 4 väskor som checkas in, men det ska ju rymmas i en bil också, särskilt som ännu en väska kommer nästa vecka med Noah och Daniel. Och jag tror inte det är så många kombibilar som rymmer 5! resväskor???

Håll tummarna!

Noah börjar redan bli ledsen för att vi inte ska ses på ett tag, men han kommer väl ha så fullt upp med bio, skola och annat, så tiden kommer nog gå fort för honom.

Idag var det Open House på skolan, Daniel åkte dit.

Jag var ute på shoppingäventyr.

Så nu är lite mer inhandlat och nerpackat.

Har förresten fått många kompimanger för mina halsband.

Alltid kul!

Sen har jag fått komplimanger för annat också, vilket kan inte kan säga vad än, men det kommer det med.

Och igår, när det var möte med moms club, så tyckte det att jag blivit så smal :)

Tack tack tack!

Att ta komplimanger har jag aldrig varit bra på, men det verkar som om jag måste vänja mig vid det, för det får jag ofta nuförtiden.

Av

fröknarna på Wildas preschool

av de andra barnens föräldrar

av Noahs busschaufförer

av butikspersonal

Kul! men ovant.

Nu mera äventyr!

Inga kommentarer: