fredag 12 juni 2009

Lite shopping!

Efter träning och dusch så åkte vi iväg, jag och barnen.
Till Flemington.
Shoppade 3 sportbh:ar (ja hur skrivs det i plural?)
2 par träningsbyxor
(de jag sprang i i morse fick jag hela tiden dra upp för de är så stora i midjan, de andra jag har luktar sååå illa trots att de är nytvättade, tror att de inte torkat ordentligt någon gång)
Tittade ju på ett par shorts till Wilda sist vi var i Flemington, och nu var de på 60% och då kunde jag inte låta bli. Hon har ju växt så det knakat och vuxit ur massor sista tiden så det blir dags att röja i hennes garderob igen innan resan till Sverige. (så Lova kan få ärva lite mer)
Ett matchande linne på 60% blev det med.
Hoppade in på Michael´s och hittade så fina lådor till barnen.
Perfekt att lägga i saker som jag vill spara.
Köpte även de sista presenterna till några födelsedagsbarn och en tant;) vi kommer träffa i sommar.
Bilder på det får ju visas sen.
Och så kom sista delen av min nya bikini idag!!!
(köpte 2 nya bikinis från Victoria´s secret för ett tag sedan, men ett par byxor blev backorder och kom idag)

Inga kommentarer: