måndag 13 april 2009

Dålig

Ja fy vad jag är dålig!
Dålig på att uppdatera mig här alltså.
Annars är jag inte sjuk eller så,
däremot är Noah sjuk,
han har haft feber sen i lördags.
Igår var han lite febrig när vi begav oss hemifrån,
skulle byta Noahs skor.
Men då var det stängt.
Allt var stängt.
Tänkte köpa hem mat från Chipotle Mexican Grill,
men det var stängt.
Vi åt lunch på T.G.I Friday istället
Noah somnade i bilen på väg mellan ett stängt ställe och T.G.I.
Somnade även hemma,
tillsammans med mormor som också har feber.
Idag är de bättre båda 2, men har fortfarande feber.
Bakat har jag gjort idag.
Muffins
Jordgubbsmuffins
Bananmuffins
en del med choklad penslad över och sen strössel
en del utan.
Allt enligt Noahs önskan.
En vanlig måndag är det här.
Daniel jobbar
Jag är lite trött,
tröttare än vanligt då vi hade småbesök i sängen i natt.
Sjuka Noah och Tjuriga Wilda.
Nu ska vi ut i solen och kolla in lite gator i området.
Men jag lovar, jag kommer bättra mig, ska skriva oftare igen, när allt återgår till det normala.
Vad har ni gjort idag, annandag påsk??

1 kommentar:

Trebarnmamman sa...

putsat fönster , helgmiddag (pannbiff ,stektlök & potatis) M har stor skurat stora badrummet och jag har ävensorterat badrumskåpet , tvättat massor nu efter resan !!! Jäkla va jag har vart duktig va!!!!Kramizzzzzzzzzz