onsdag 8 april 2009

Blä vad seg jag är

Tyckte jag var seg i måndags, men idag är det ännu värre...
Igår var vi i Bridgewater och shoppade lite
Alla utom D såklart, han jobbar ju
Blev lite inhandlat
2 linnen från Forever 21 att ha när jag tränar
2 findiadem, luggen börjar ju bli både lång och rejäl
4 hårnålar med söta rosor på
muffinsformar
solrosformad sockerkaksform
skor som blinkar till vilda Wilda (ja igår var hon verkligen vild, vildare än vanligt)
skor till mig
mamma och pappa hittade skor de med
barnen handlade för sina sparade veckoslantar
Wilda hade mer beslutsångest än vanligt
Noah bestämde sig direkt
Bilder kommer nog sen, om jag orkar
Nu är det snart påsk
Brukar ju inte direkt fira så mycket
Får se om vi tar en tur med päronen till NYC om vädret tillåter
Frågan är väl bara:
Är allt öppet som vanligt trots att det är påsk???
Någon som vet??

5 kommentarer:

S sa...

Forever 21 vill jag gärna till! Senaste Mama hade nga kläder därifrån. Blev ju aldrig av att jag beställde sen i somras som du gjorde.

Camilla Borg sa...

Glad Påsk!
önskar Tranåsborna...

mammamjuk sa...

Glad Påsk själv!
Nu drar jag till Blåkulla;)

Skatan sa...

Hej och tack för raderna hos mig!!

Läser ditt förra inlägg och blickar nostalgisk tillbaka i minnet...jag var au pair i Philly efter studenten. Ville så gärna göra ett besök just dit för att se var mina förfäder tog vägen...det blev dock aldrig av. Det ena efter det andra gjorde att resan sköts på framtiden till dess att det var dags att åka hem till Sverige. Synd. Jag förstår att det var en spännande utflykt!!

Nu önskar jag en fin påskhelg. Njut av besöket!

Kram.

Anna

Trebarnmamman sa...

Glad påsk På er Allihop från oss!!