måndag 16 mars 2009

Tack snälla Anna!

Fick ett paket med posten idag.
Från min alldeles för snälla vän Anna.
Tack så hemskt mycket!
Barnen sitter nu och bläddrar i sina nya tidningar och provsmakar godiset (ja, jag vet det är måndag, men ibland måste man ju få kalasa till det)
Noah är helt övertygad om att det var storebrorsorna i familjen som valde spindelmannen tidningen till honom.
Wilda tackar E så mycket för sin fina prinsesstidning.
Och jag, jag vet att det var Anna som valde djungelvrål åt mig, för det vet hon att jag saknar.
Det är ju största nackdelen med att bo här i USA, jag som älskar saltlakrits. Blir ju att man köper och äter annat som man eg inte är lika förtjust i. Och fördelen med saltlakrits är ju att man inte kan äta för mycket, för då gör det ju ont i munnen ju.
Min tidning är också oerhört uppskattad, ska genast sätta mig i en av mina sköna fåtöljer och läsa och njuta.
Kan ju förklara tacokryddan också innan jag är klar.
Familjen uppskattar inte riktigt den tacokrydda som finns här. Smakar inte som i Sverige, säger de. Och jag håller med!
Och just det, 3 filmer som jag beställt från Amazon kom också idag. Lyckan är gjord!
Eller 4 var det visst såg jag nu när jag öppnade paketet.
Mansfield Park
2st, de har skickat en för mycket
Little Women
Sense & Sensibility
( den med Hugh Grant, Kate Winslet & Emma Thompson)

4 kommentarer:

Trebarnmamman sa...

hoppas att blev glada !!!Skit i att det inte är lördag ... eller malin väntade du med dina djungelvrål tills på lördag ????

mammigranten sa...

Nej första påsen djungelvrål är öppnad

Trebarnmamman sa...

Vilken tur förresten att lill grabben la det rätt brevlåda sen då , förlåtr att det kom försent !!! ( ja du vet ju varför )

mammigranten sa...

Den som väntar på något gott, som visade sig nu då att det var dubbelt...
Jag som trodde du skickat ett kort och så får man ett stort paket!

Skrattar fortfarande gott när jag tänker på hela historien med brevlådan.
Hahaha så sött!