onsdag 18 februari 2009

Jippie! Ännu en utmaning!

Sitter här hemma och har typ inget att göra. Barnen leker och vill inte ha mig med, tvättmaskin och torktumlare sköter sig ju själva, så jag sitter här vid datorn.
Och så tittade jag in hos Martina och vad ser jag, jo en utmaning, håller tummarna på att jag är en av de utmanade. Vilken lycka, det är jag! Kanske löjligt att bli glad för en sån sak, men idag behövdes det något sådant. Har precis fått veta att våra möbler inte kommer förrän om ca 2 veckor. Segt!
Åter till utmaningen!

Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1. Jag räknar nästan hela tiden, tyst för mig själv. När jag går i trappor, när jag skär typ gurka och allt annat med mat, när jag pärlar, när jag går (om jag går själv). Ja praktiskt taget i alla stunder då man kan räknar...

2. Jag har superdåligt självförtroende, men är superbra på att dölja det. Eller?

3. Jag är extremt rastlös av naturen. Vilket kan innebära problem när man typ ska läsa, då dyker det ju in annat i tankarna, saker som man kan göra istället för att läsa. likaså när man ska ligga och njuta av solen, kan inte ligga still. Kan inte ens ligga still och njuta under ½timmes solariumtid (var längesedan nu) utan ligger på nålar och är less på det efter typ 5 min.

4. Jag drömmer alltid mardrömmar nätterna efter att jag skällt och gormat lite för mycket på mina barn.

5. Jag kämpar dagligen för att inte bita på mina naglar. Bet fram till juni förra året, har bitit praktiskt taget hela mitt liv.

6. Jag älskar att bada naken, i svenska insjöar, på natten.

7. Jag har haft en tid för fettsugning bokad, men avbokade den. Pengarna fick gå till vårt bröllop istället.


Det var det!
Kanske lite för personligt kanske inte... men där är de, mina hemlisar!

Jag utmanar:
Sandra
Ida
Hanna
Elin
Anna
Jeanette
Lina

2 kommentarer:

tinna sa...

Kul att man kan skicka lite förströelse och glädje över atlanten:-)

Skönt att det finns fler rastlösa själar, jag klara aldrig av att sola och tycker ofta att det är jobbigt att ens sitta still och titta på tv...

mammamjuk sa...

milde tid vilken utmaning, tåls att fundera lite...