lördag 21 februari 2009

Ännu en utmaning!

Blev utmanad av trebarnmamman

  • Jag är 29, men fyller 30 den 10 mars, huga!
  • Jag gillar läget just nu
  • Jag äter gärna mat från havet, dock inte bläckfisk
  • Jag säger: du lyssnar ju aldrig! till min man
  • Jag ger aldrig när jag vet att jag har rätt, och ibland inte annars heller ;)
  • Jag är duktig på att baka, tycker andra men inte jag
  • Jag stör mig på här-kommer-jag människor och saker som tar tid
  • Jag läser massor med bloggar
  • Jag är vackrast innerst inne
  • Jag skrattar alltför sällan
  • Jag är egentligen en pedant, men har fått dämpa mig då jag är gift med en slarver
  • Jag har aldrig slutat tatuera mig (lät det konstigt?)
  • Jag är lycklig när jag shoppar
  • Jag trivs när jag får hjälpa andra
  • Jag är dålig på att ha tålamod
  • Jag är rädd daggmaskar och kor!
  • Jag älskar mina nära och kära, ni vet vilka ni är!
  • Jag tror på att allt löser sig i slutändan!

Utmanar de som känner sig träffade!

Meddela gärna om jag träffat dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sådär nu har jag svarat på båda utmaningarna!