söndag 15 februari 2009

Fasen!

Jag glömde ju ett helt våningsplan!
Källaren.
Där finns ett pingisbord, som barnen gillade direkt. Kolla in Noahs serv!
Lite möbler som ägarna lämna kvar. Får se om vi ställer undan dem. Snygga är de ju inte.

Men stort är det. Här ska det vara lite stora leksaker till barnen och våra träningsgrejer.
Perfekt för oss alla att kunna gå ner där och träna för oss, ösa runt för barnen.
Nu var det allt!
Ska till huset idag, får se om jag kommer ihåg att ta kort på de rummen jag glömde igår.

5 kommentarer:

tinna sa...

Jäklar vilket hus!!! Coolt!

Anonym sa...

Vilket underbart hus! Jag ser fram mot att få gå riktig husesyn när vi kommer och hälsar på. Vad skönt det blir för barnen att få använda allt spring som dom har i benen nu efter allt hotellboende.Nu får ni bara vänta på möblerna. Kram mamma

Anonym sa...

vilket hus har ni snabbtelfon så ni kan ses vi middagen gb

Trebarnmamman sa...

du, varför kan man inte klicka på en del bilder så man får de förstorade , en del går ju men inte alla????? (du vet nyfiken måste ju se in i minsta detalj .... elr ska vi kalla det närsynt !!!!)

Anonym sa...

Hej! Roligt att följa din blogg, som jag hittade av en slump.
Ser nu med spänning fram emot att få följa ert liv och er vardag framöver. Önskar hela familjen en bra tid och hoppas att ni kommer att trivas i det nya hemmet och omgivningarna.
Må gott!