fredag 23 januari 2009

Sista

fredagsmyset i Sverige. Nästa fredag är vi troligen kvar på flygplatsen vid den här tiden, väntat på bagage, men förhoppningsvis sitter vi i bilen på väg mot hotellet!
Idag har ju telefonen gått varm. Allt som ska fixas nu i det sista.

Nu sitter hela familjen och tittar på Bernard och Bianca. Vi har haft riktig fredag med tacos, som vi för ovanlighetens skull åt framför tv:n. Snart är det läggdags för barnen, sagostund med Sunnanäng för Wilda och Karlsson på taket för Noah, båda Astridverk såklart.
Senare så blir det antingen Arkiv X film för oss eller In the Name of the King och ännu mer funderingar på vad som ska packas i resväskorna, handbagagen och vad vi inte behöver under 4-6 veckor.
Men nervös kan jag inte säga att jag är än, inte stressad heller, men tankarna snurrar ju hela tiden...

1 kommentar:

SweFlo sa...

Hej från andra sidan Atlanten! Det ska bli kul att följa er väg och se hur det går! Själv flyttade jag till Florida 1996, och det har verkligen varit olika kringelkrokar innan jag nu har mitt vanliga Svensson-liv, fast i USA... Lycka till!