fredag 9 januari 2009

Idag är det tre veckor tills flyget går. D är i USA nu och jobbar och på söndag ska han kolla på några hus. Tyvärr verkar de flesta bara vilja hyra ut under 1 år och vi är ju inte så sugna på att flytta igen om vi hittar DET huset att hyra direkt, så vi får se.

Känns som om lite börjar hända nu. Har sålt av lite grejer, både till nya ägaren, syskon, föräldrar, och vänner. Nu senast våra fd köksstolar, perfekta för mina föräldrar som extrastolar när det är fler än 6 vid deras köksbord, matchar ju bra och stapelbara.
Försöker sälja deras soffa och 2 fåtöljer nu av bara farten. Någon som är intresserad? 500 för båda hämtas i Tranås. Knappt använda då de stått i finrummet.

Annars är det bara segt så där som det är när man saknar någon. Förkylningen är lite bättre, så idag blev det bad i Tranås badhus med svägerska och kusinen.
Men nu längtar jag mest efter att gå och lägga mig!
Kram på er alla, tack för att ni vill läsa mitt knas! Och jag struntar i vilka ni är, bara ni är snälla;)

2 kommentarer:

mammamjuk sa...

för mig som inte behöver styra med flytten låter allt så himla spännande! Se till att hålla bloggen igång...

tinna sa...

Du har en utmärkelse att hämta hos mig:-)