onsdag 17 december 2008

Är idag helt nollad vad gäller ork. Har en massa skullen och borden, men har inte gjort mer än skjutsat till dagis, handlat mat och julgran, blev en kungsgran (ja, jag vet men de är ju så fina och vem vet när vi har egen gran nästa gång), bjudit brorsan på lunch, köttbullar, potatis, sås på milkos kantarell & cognac fraiche och rivna morötter med apelsin och russin i, glömde lingonen dock, åkt till dagis och varit på drop in fika på Wildas avdelning och nu är vi hemma och barnen ska bada. Noah hade en hel del fuskfräknar på sin söta lilla näsa. Ingen av dem har fått mina fräknar än, men även mina var sena att dyka upp, så det är väl bara att vänta och se...

Se får vi väl även göra ikväll vad jag kan ha tagit mig för.
Alla julklappar är inhandlade, men många är inte inslagna än, så det ska göras.
Lussebullar behövs det mer av, finns bara 4 kvar och det är ju gott nu i jul.
Julgodis ska göras, knäck, tryffel, fudge och något mer chokladigt.
Mat till den 27 ska planeras.
Och just det, så var det det där med visumet som fortfarande inte är klart, GAH!!!

1 kommentar:

elin sa...

Jag såg dig idag när du handlade gran.. Åkte förbi i bilen :)
Vi måste oxå ta tag i det, men jag vet inte hur vi ska få hem den bara...