tisdag 16 december 2008

Nya frisyren

Inte jättebra bilder och jag ser helt knäpp ut, men hur många bilder jag än tog så är detta de bästa, inte min dag helt enkelt. Men jag är väldigt nöjd med både färg och klippning. Skönt att bli av med det spretiga i nacken, det la sig bara knasigt vid kragar och så och nu när det växer ut så blir det mer hår på samma längd. Men fy vad jag ser trött ut på första kortet, det andra syns det ju inte på om jag är trött eller ej.... Kanske därför ögonlocken känns tunga idag....hm....


3 kommentarer:

elin sa...

Det blev ju bra! :) Jag skulle också behöva mig en trimning, men det får nog bli efter helgerna tror jag.. Tur att jag inte ska på nån galamiddag! :D

Anonym sa...

det bev ju jätte bra du har sånt fint fall i ditt hår inget ålatt fall annadär inte....

Anonym sa...

Nu blev du ännu finare! /D