torsdag 13 november 2008

Pappa jobbade idag och stod på torget med hävaren(stegbil för er som inte vet), så jag bad honom ta kort däruppifrån på Charlotte, mest för din skull Anna, och ser ni? Nere i högra hörnet står hon.....eller vänta....hmm....det ser ju ut som jag. Får skylla på att just i det läget som pappa skulle fota så körde de runt med korgen så bottenplattan, där pappa stod, flyttade på sig och pappa tappade balansen.

Såhär blev det med alla lampor i alla träden! Ser finare ut i verkligheten än på min dåliga bild.



Det syns inte för jag har för dålig zoom på kameran, men i mitten av det blå till höger om han som spelar keyboard så står Charlotte Perrelli och sjunger. Inte för att hon är min stora idol, men hon går an och det är ju kul att hon kommit hit till lilla Tranås för en, i hennes ögon, larvig grej (kan jag tänka)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, så nu har den stora händelsen skett, träden har tänts! Fina blev de ju, även om jag nog kommer sakna julgranarna lite när jag kommer hemåt nästa gång...

Anonym sa...

ÅÅ va gulliga ni är som försökte iaf att ta kort på henne åt mig (hihihi)även om det bara blev en förvånad blick på dig !!!//Anna