måndag 16 september 2013

Måndag

Vi klarade av första skolveckan galant.
Igen blev sen till något.
Vi hann med alla aktiviteter.
Och vi blev trötta.
Fredag var det svensk lekträff på förmiddagen för Otis. Efter skolan fotbollsträning för Noah, Wilda hade en playdate.
Lördag hockeyträning för Wilda först, sen Noah.
Resten av dagen var vi ute, rensade ogräs, sågade ner träd. Noah hade en playdate med en granne.
Söndag, mer trädgårdsarbete och sedan fotbollsmatch för Noah.
Avslutade första skolveckan med hibachi middag.

Otis och jag drog till gymmet idag. Andra gången i barnpassningen för honom och det gick jättebra.
Igen. Snart vågar jag mig nog på klasser också. Har inte vågat mig på det ännu, med rädsla att jag får gå ifrån...

Idag börjar allvaret, idag kommer barnen hem med läxor.
Nu får vi se hur det går att få ihop allt, läxor, träningar, playdates, mm.


Inga kommentarer: