fredag 30 november 2012

Här går det undan

Tiden går ju som sagt fort när man har roligt.
Vi har hunnit med mycket sen jag skrev sist.
Fotbollsavslutningar.
Hockey turnering ( som de vann, Noah stod i mål och Wilda gjorde sitt första mål i hockey).
Otis har hunnit fylla 1! År.
Han vägde även in på 12986g och var 82,5cm. 
Han fick tre sprutor (influensa, hepatit a, vattkoppor).
Och självklart blev han sjuk.
Snorig, lite hosta och lite feber igår.
Daniel har hunnit med 2! Sverige resor, kommer hem i morgon.
I måndags hade vi föräldrar chansen att vara med på träningen, jag hade jättekul!
Att man an sakna skridskor och klubba å mycket!
Förvisso hockeyklubba och puck, men ändå.
Vi at även hunnit med att börja måla.
Matsal, hall, groventre och kök, men tyvärr är det inte klart ännu. 
Men snart så.
Sen så ska det julpyntas.
Göras glögg.
Bakas pepparkakor.
Bakas lussebullar.
Mm
Mm.
Och just, Otis rum ska fixas iordning med.
Garderob ska stängas är i hans rum och öppnas upp i vårt rum.
Sen ska det målas och inredas så han kan flytta in där.

Nu ska jag lägga mig, ja vet klockan är bara 8.20 men efter en natt med en snuvig Otis som gjort att jag sovit noll så behöver jag sova redan.

God natt på er!

Inga kommentarer: