lördag 21 juli 2012

Jag vet

Att bloggen inte innehåller mycket bilder numera. Men det har sina anledningar. Dels har jag ny dator som jag inte lagt in bilder på ännu, sedan använder jag mest min iPad, som inte vill lägga in de bilder jag tar med den, sedan börjar Noah och Wilda bli så stora att den inte alltid känns rätt att lägga ut bilder på dem i alla lägen så där öppet för vem som helst att se. Men men... Så blir det. Veckorna går fort nu. 2 veckor till med summer camp för barnen. Det har regnat en hel del senaste veckan. Otis njuter av alla sina 4 tänder, gnisslar tänder och biter i saker, mig också. Aj! Han kryper helt obehindrat. Reser sig mot allt och bara han håller i något, stol, pall, byxben eller anka så står han. Det behöver alltså inte vara något stadigt, bara han har något i handen så. Så här går det undan. Nu längtar vi tills mormor och morfar kommer hit, inte långt kvar nu. Då ska det badas, tränas hockey, shoppas, badas och förhoppningsvis även börjas flytta och målas i nya huset. Ja ni läste rätt. Husköpet är igenom, nu ska det "bara" betalas och överlämnas nycklar så är det klart! Så innan skolan börjar så bor vi i ett eget hus, som vi äger, alldeles själva, ja eller banken tills vi betalat av lånen, men det är vårt att inreda och målas som vi vill, alldeles själva i vårt egna hus. Svårt att fatta!

Inga kommentarer: