onsdag 28 mars 2012

Onsdag!

Idag är det dags för Otis fyra månaders kontroll.
Han blev ju 4 månader igår.
En timme kvar, ska bli riktigt spännande att se vad han väger och hur lång han är.
Nu är det ju 2 månader sedan vi var sist och då var han ju 65,5cm och vägde 6,8kg.

Annars är det rätt lugnt här.
Vädret har varit lite kyligt. 

Kollade förresten på Hollywood girls night out, eller vad det nu heter.
En av dem som bjuder in kända kvinnor på middag är Alli från bla Biggest Loser, men också Days of our lives.
Vilket fick mig att tänka på när jag följde den serien för nästan 10 år sedan.
Arbetslös och utan barn= tv tittande dagtid.
Inte trodde väl jag då att mitt liv skulle bli som värsta såpan.
Men lite så känns det just nu med det som händer runtikring en viss person.
Och eftersom man inte vet vad som kommer hända i framtiden så kanske man skulle göra som mamma och pappa och skriva testamente...
Eller nja kanske inte...
Jag vet inte...
Det jag vet är att jag vill leva ett så normalt liv som möjligt.
Kanske inte värsta Svenssonlivet.
Men normalt.
Hur gott det nu går.
Sen om vissa personer väljer att inte delta i mitt liv så är det ju upp till dem, jag kommer inte truga med min vänskap, släkt eller ej.
Inte heller kommer jag kämpa för att hålla kontakten med de som inte vill ha kontakt med mig.
Det finns ju inget värre än energitjuvar.

Tacka vet jag de vänner man har och även släkt som det kan gå lång tid mellan gångerna man pratar, men man kan ändå ta vid där man avslutade sist och allt känns som om det var igår vi sågs.
Ni vet vilka ni är!
Love you!

Nu läkaren med Otis!
Återkommer med siffror.

2 kommentarer:

Lina sa...

Ja, han är en riktigt lång kille Otis! Kanske blivande basketspelare?!

Taina sa...

Ja du, energitjuvar ska man hålla sig borta ifrån. Har med åren lärt mig vilka de är och det är som du säger, släkt eller ej, spelar ingen roll.

Lång grabb! Kul att allt går så bra. Nu vill jag se lite bilder på dina söta barn!

Kram kram