tisdag 11 oktober 2011

Ingen bra dag

Eftersom gårdagen spenderades i rasande tempo:
center i Wildas klass
matshopping
parent pick-up
tandläkaren för båda barnen
fotbollsmatch för Wilda
hockey för Noah
= på stående fot praktiskt taget från 12.00-19.00
Så har denna dagen inte varit sådär superbra.
Ont i höfterna, ont i benen, ont i fötterna.
Svullna ben och svullna fötter.
Sen den här värmen som kommit nu senaste dagarna.
28 grader i lördags och 4 timmar i solen för mig och barnen på fotbollsplanen.
31! grader i söndags.
28 igår.
Och 26 idag, har ju inte gjort saken bättre.
Lite för varmt och jag svullnar upp direkt numera.
.
Så efter lite julpynt och halloweenpynts shopping på ca timmen efter att Wilda haft gympa och åkt till skolan så har jag legat med fötterna högt hela eftermiddagen.
Men jag hade såååå ont ändå så det fick bli ett varmt bad och nu känns det lite bättre.
Märks skillnad att jag är äldre denna graviditeten, även om jag inte är gammal ännu.
.
Jag har påbörjat en att-göra-lista.
Känns som om det kan behövas...
Jag har nämligen haft en tendens att skjuta på vad som ska göras innan Otis vill ut och nu börjar jag bli liiiite stressad.
Är ju faktiskt inte så långt kvar och dagarna går ruskigt fort nu.
Halloween är inte långt borta.
Och sedan är det ju inte långt till Thanksgiving efter det...

Inga kommentarer: