söndag 3 juli 2011

Söndag

Ännu en vecka har gått.

Daniel har jobbat.

Barnen har varit på summer camp.

Jag har promenerat, simmat och solat.

.

Barnen älskar summer camp.

De har sååå kul.

Vilket är skönt för oss vuxna, hade ju varit jobbigt om de inte velat åka dit.

Och tur att det är drop in mellan 8-8.30.

De är ju inte dirket pigga på att käka frukost så snabbt.

Sommartröttheten har slagit in, men ändå vaknade de tidigt.

.

Hawaii resan närmar sig.

Ska bli underbart!

Har dock lite svårt att förstå att vi verkligen ska till Hawaii!!!

.

Barnen har hunnit med en liten klippning med.

Noah körde en längre crew cut.

Wilda klippte av runt 5 cm.

Välbehövligt på båda.

.

I morgon blir det bbq och bad.

Aldrig fel med en längre helg!

2 kommentarer:

Trebarnmamman sa...

Malin ... Vad är en crew cut ??? .. Låter fantastiskt med Hawaii !! Dit dit vill jag med ..men det blir bara swiden Hawaii för oss hihiihiii ..Öland !!

Charlie sa ... sa...

Hawaii...så läckert! En god vän var där för inte så länge sedan. Min första resa till USA slutade på Hawaii. Jag minns det fortfarande fast jag bara var sju år.

Ha en fin dag!