torsdag 28 april 2011

Inga bilder idag

Dagens tid har gått åt till annat.

Börjar med att jag var uppe och snöt mig 9! gånger i natt.

Hostade som attan hela natten.

Så när jag lämnat Noah till bussen och Wilda till preschool, så blev det hem och vila.

Hämta Wilda.

Mitt i en tornado-varning.

Alla var nere i källaren på kyrkan.

Scary,

skulle jag tycka i varje fall.

Skjutsade hem Wildas klasskompis J som håller på att flytta, så mamman kom inte ifrån hemmet.

Fortfarande tornado-risk.

Ner i deras källare och vänta tills den dragit förbi.

Tydligen drog den upp rätt många träd inte så långt från vårt område.

Hem och luncha med Wilda.

Päronen ringde, alltid trevligt.

Dock mitt i värsta åskan.

Daniels plan fick landa i Boston istället.

Kö till Newark och de behövde tanka.

Jag minns sist han var i Boston och blev insnöad en natt...

Men han landade vid 16.00 istället för 12.00.

Så inte så farligt denna gången.

(förhoppningsvis har han med sig några gott & blandat påsar och salta nappar)

Jag har, pga väder och sömnbrist haft migrän på eftermiddagen.

Inget kul alls!

Men nu verkar det gått över, hoppas hoppas.

.

I morgon har barnen KNO på dagis och på lördag ska jag ut och äta med andra svenskor.

Och ja just det, har jag nämt att jag gått med i SWEA?

Inte?

Det har jag.

.

Sen ska vi lämna in min nya bil i morgon.

Säljaren hade gjort fel så istället för att ha fabriksmonterade dvd:er så ska de monteras på bilfirman.

Kan meddela att den säljaren slutat (eller fått sparken, men inte för att vi klagat för det har vi inte)

För övrigt är bilen kanon.

Inga kommentarer: