onsdag 1 december 2010

Regn

Det ösregnar ute.
Sen blåser det.
Så trots paraply vid husvisningarna så blev hela baksidan av mina byxor plaskvåta.
Blev att åka hem och byta om, käka mellanmål och sen hämta Wilda.
Men det är i alla fall 16 grader ute.
Alltid något.
Nu lunchas det för krångelfia.
Inte kan hon sitta still.
Verkar klia i de där långa benen nu när förkylningen är på g ur hennes kropp.
.
Husvisningarna gav väl sisådär typ 0!
Huset att hyra bevhöver ny färg totalt inne och nya mattor för att jag skulle gå med på att bo där.
Det andra huset som är till salu har katter och det går ju inte med varken Daniel eller Wilda.
.
Så nu står vi på ruta ett igen.
Vad göra?
Gråta hjälper ju inget.

2 kommentarer:

Fru Björnsson sa...

Hej
Känner igen det där med problemen med att hitta nytt boende,här måste man ha koll på sophanteringen ,minareten, ormarana osv.
Kul att jag hittat din blogg, nu ligger den på min favvosida!
Fru Björnsson på ön Sri Lanka

Fru Björnsson sa...

Hej
Nu har jag öppnat en sida på www.facebook.com
"Expat Made in Sweden"
mvh
Fru Björnsson på ön Sri Lanka