onsdag 3 november 2010

Idag är det fredag

Det innebär:
Ingen läxa när Noah kommer hem
Fredagsmys
Sovmorgon i morgon
Slö dag i morgon
Och mycket mer
.
Och nej jag har inte blivit veckovild.
Det är bara så att det är den så kallade Jersey week.
Barnen är lediga torsdag och fredag pga NJEA convention.
Många är bortresta denna veckan, men inte vi.
Vi funderade på det, men iom att Noah har fotboll på lördag och Daniel är coach så är det rätt omöjligt att åka bort...
.
Istället ska vi ha en mysdag jag och barnen här i morgon.
Åka till gymmet en sväng.
Sen på fredag får de åka med Daniel till jobbet, jag ska till frissan.
Hade ingen tanke på att de var lediga när jag bokade tiden.
.
Lördag fotboll som sagt.
Och vaccination för Wilda.
Hon behöver flueshot för att få vara på dagiset.
.
Idag är det även sista simskolan.
Ja inte sista sista, men sista som i höst omgången.
Lördagen den 20 november startar nästa omgång.
Japp, ja valde en lördag istället.
I vinter har ju Noah ingen fotboll.
Sen kan ju Daniel åka likväl som jag kan på lördagar.
Och denna omgång håller på ända till 29 januari och ändå är det bara 8 gånger.
Otroligt va?
Januari är inte långt borta...
Julen är snart över.
Våren är snart här.
Och sen är det sommar igen!
Går det för fort?
.
Dags att borsta tänderna och måla naglarna, Wildas alltså.

1 kommentar:

SweFlo sa...

Härligt med en liten mysdag sådär! Ja, tiden springer bara iväg. Jag tycker nästan att ju äldre jag blir, desto fortare går tiden!

Ha en bra dag!