torsdag 28 oktober 2010

Bilder från senaste dagarna

Mornarna har varit härliga.
Solsken
Dimma
Varmt (20 grader klockan 8)
Lite trollskt sådär
Jag fick min MUMMIE gift idag.
Innehållande
godis
te
ljus
lila sjal
blommor
fin kruka
ram
M kort
har säkert glömt något.
.
Jag smusslade dit mitt i måndags.
Det är ju hemligt vem som ger gåvan, så det gäller att inte bli upptäckt.
.
Wilda hade lite halloween firande idag.
Hon valde förra årets fe-dräkt.

I morgon blir är det riktiga firandet på dagis.

Då är det Strawberry Shortcake som gäller.

3 kommentarer:

Jenny Wallentin sa...

Hej hej vännen långt där borta!

För ett på månaders sedan satt vi och planerade att resa över till er till vintern....men det visade sig att vi fick ändra våra planer lite...kommer inte få flyga då ;)
Har en liten som sparkar i min mage och väntas titta ut i mars...

Så vi skjuter på vår resa, men det ser ju ut som om ni kommer vara kvar i landet där borta ett tag, så vem vet......

Hoppas ni hittar det huset ni vill ha!
Kram kram

Mrs F sa...

Sötaste feén ever!!! Kram

Gun-Marie sa...

SÅ SÖÖÖT! Är det ett kort på dej som liten eller är det Wilda? Ser fram mot fler kort. Kram mamma