lördag 13 mars 2010

Dröm

Maken påpekade att jag inte skrivit vad jag drömde under natten till min födelsedag.
Har dock helt glömt bort det.
Men så här var drömmen:
Telefonen ringer på natten till min födelsedag.
Jag svarar.
I andra änden är det Daniel och han säger:
-Jag var tvungen att sticka till jobbet tidigt.
Då tittar jag på klockan och den är inte ens 4.
-Men min födelsedag då?
-Ja men det får vi fira en annan dag.
.
Låter kanske inte så illa, men det var så verklig så när jag sedan vaknade så var jag bara tvungen att kolla att Daniel var kvar hemma och vad klockan var och han var hemma och den var 5 min innan väckning.
Puh!
.
Idag spöregnar det här och det ska fortsätta ett dygn till.
Tråkigt, men vi är ändå glada att det är såpass varmt som det är, annars hade vi ju fått en massa snö istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din kommentar i min blogg! :) Kul att jag hittade till din! Trevlig helg!

mammigranten sa...

Det var så lite så och välkommen hit!
Hoppas du får en bra helg du med!