onsdag 2 december 2009

Då så!

Då var båda barnen vaccinerade mot H1N1.
Wilda fick även Hepatit A och B och vanligt influensavaccin.
Så nu är det "bara" jag och Daniel kvar att vaccinera, måste bara hitta bra läkare först...
.
.
Annars så är det rätt lugnt just nu.
Noah hade Holday Shoppe igår.
Men inte kunde han hålla sig till jul med vad han köpt åt oss, utan vi fick det igår.
Ett halsband med ett lila kors till mig
Ett halsband med flames på till Daniel
En stor leksaksblomma och en liten nalle till Wilda
och
Ett Batmanritblock till sig själv
.
Ja han fick köpa till sig själv med, såklart!
Och han var lycklig och stolt.
Härligt!
.
I morgon och på fredag är dagis stängt, så då blir Wilda hemma.
Så i morgon blir det lite mathandlade och köttbulletrillande.
Jag ska nämligen på Mom´s night out i morgonkväll och ha med en appetizer.
Och vad passar bättre än köttbullar?
Ska även ha med ett inslaget julpynt.
Kan dock inte bestämma mig...
Tomte
eller
Adventljusstake
???
HJÄLP MIG BESLUTA!!!

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Adventljusstake :-)

Unknown sa...

Tusen tack för erbjudandet om prenumerationen! Men vet du, jag var snabb att gå in på nätet och köpa mig en helårsprenumeration så nu har jag redan en.

Visst är det skönt när vaccinationerna är gjorda!

Adventsljusstake tycker jag :)

Kram

Gun-Marie sa...

Det var väl bra att det var avklarat med vaccinationerna! Hoppas att du och Daniel också kan göra det snart. kram mamma

anna of sweden sa...

Adventsljusstake! ;)