måndag 2 november 2009

Siffran 2

Vad tänker ni när ni ser siffran 2?
Jag tänker på
mig och min man
mina 2 underbara barn
sen finns det ju mycket annat som är 2
många par på kroppen
ögon
öron
armar
ben
mm
.
Men idag säger siffran 2 mig något helt annat.
2hg sen är jag på rätt tiotal vad gäller vikten!
Så sen i torsdags har jag gått nr 7hg, trots att det varit helg med hamburgare på Ruby´s igår
och Halloween i lördags.
Tala om att jag är nöjd!
.
Känner mig dock inte helt hundra idag, har ont i halsen, mn det har jag haft av och till förut utan att det blivit något mer, ta i trä!
.
Gick och la mig vid halv 9 igår, efter en massa legobyggande och IKEA besök.
Vi köpte sänglampor till barnen och varsin myslampa till deras byråer.
Paradis ask
Glögg
krusbärssylt
Skumtomtar
och sist men inte minst
RÄKOR
Dock hade de inte så mycket just nu då de bygger om.
Det fanns inte tunnbröd som Noah velat ha.
Det fanns inte löjrom.
Och inte så mycket svenskt godis, mer än bilar och tomtar och paradis.
Kan ju vara bra med lite gå-bort-presenter.
Iof kan jag ju köpa fler i Sverige om mindr än 2! veckor, men vi kanske blir bortbjudna innan dess...

Inga kommentarer: