lördag 10 oktober 2009

Nu är det bokat!

Eftersom vi inte tänkt åka till Sverige över julen i år, så har vi klurat på hur vi skulle göra med resa nr 2.
Så nu är det bokat!
Det blir en resa till solen istället!
.
.
.
Eller nä!
Vi åker till Sverige i mitten av november.
Wilda och jag åker först och hinner vara en vecka innan Daniel och Noah kommer.
Wilda missar ju inte så mycket, eller ja inte på samma sätt som Noah gör iom att han går i skolan.
Nu passar vi på så vi åker när han ändå är ledig 2 dagar.
.
.
.
Då hinner vi med lite födelsedagar när vi är i Tranås!
.
.
.
Pratade nyss med min farmor och farfar och
OJ!
Vad jag saknar dem!

3 kommentarer:

Trebarnmamman sa...

Det var väl kul !! Då får ni passa på att be tomten komma lite tidigare till er då ??!! Hönan var lite orolig att inte tomten skulle hitta till er nu .. allså den svenska sa hon !! den utländska hitter säkert sa hon ....

Mrs F sa...

Åh va roligt!! Vi som trodde det skulle ta evigheter innan vi sågs igen. Det ska jag berätta för barnen imorgon, de kommer bli så glada :-)!! Kram!

mammigranten sa...

Trebarnmamman
Ja visst är det, om man bortser från de anonyma trista kommentarerna som jag fått och inte publicerat.
Hälsa E att den svenska tomten är så snäll och sätter in pengar på den amerikanska tomtens konto så han kan handla mer.
Kram

Mrs F
Ja det borde väl inte dröja så länge, under förutsättning att ni kan köra upp till Tranås då vill säga, för vi är utan bil denna gången.
Kram