tisdag 14 april 2009

Olycka, frisyrer och shopping

Igår hade vi en liten olycka.
Som tur var så var den ganska liten ändå,
fast illa.
Noah lekte nere i källaren med Wilada och D.
Han kastar sig efter en boll och slår huvudet i väggen.
Otur bara det,
men till råga på allt så lyckas han träffa med huvudet precis på en liten blupp cement
(väggarna där nere är helt i cement med grov struktur)
Ett hål blev det i huvudet, ett litet, men totala såret är lite mer än 1 cm.
Tur att mamma hade med ett butterfly-plåster i sin väska.
(jag köpte en förpackning idag)
Idag har han inte ont så länge han inte skrattar mycket ;)
Wilda har haft bra hårdagar, både igår och idag.
Söt va?
Var och shoppade lite idag.
Kläder till barnen på Kohl´s.
Hittade lite till Noah
en Star Wars t-shirt
en Transformers t-shirt
Ett par levi´s jeans
3 par trosor med Hello Kitty till Wilda
Skulle eg bara köpa födelsedagspresenter till barnens kusin Ebba, men det blev lite mer.
Presenterna kan jag inte visa än, men det kommer så snart hon fått dem. Mamma och pappa tar med dem när de flyger hem.
Jag köpte även lite scrap grejer, foto kommer på det också.
Vad har ni hittat på idag?
Har ni påsklov?
Och är jag fånig som har svårt att se mina barn skadade?
Visst är jag ensam hemma så klarar jag av att plåstra om dem, men igår blev det bara för mycket. Blod, hål, frågor, trångt...
Jag höll på att svimma.
Men jag lider massor av att mina nära mår dåligt.
Men jag fixar det om jag måste!

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Vilken otur med lillkillen..hoppas det går bra.
Kram Lotta