torsdag 20 november 2008

Börjar med att gratulera svägerskan som fyller år idag! Grattis!!! Hoppas din dag blev fin och att du fick många presenter. Vi ses i morgon!

Är fortfarande lika arg och irriterad som igår, hoppas dock att det löser sig när maken kommer hem i morgon. Om det är så att någon av er försöker nå mig och jag inte svarar, skicka då ett sms så jag vet att det är du innan. För i dagsläget svarar jag bara på nummer jag känner igen pga vissa anledningar. Kommer säkert nämna det här sen när allt är uppklarat.

Ännu en gång så har jag blivit förkyld. Hade ju precis blivit frisk från den förra. Noah var riktigt snuvig strax innan läggdags i tisdags, Wilda igår och jag idag. Kämpar just nu för fullt för att få fart i braskaminen. Fryser som attan, men jag har ingen feber, bara extrem snuva och massa nys. Båda barnen var, som tur var för min del, på dagis idag och allt gick bra. Jag hann vila massor, dock inte tillräckligt. Har ju inte sovit så bra på grund av
tidigare i veckan, utan vaknat och haft riktigt ont, pga att jag vänt mig och lagt mig på blåmärket i sömnen. Nu inatt sov jag inte pga en händelse igår. Det är denna händelse som gjort mig så arg.

Gjorde efter tips krabbelurer till barnen, mig och mina föräldrar i eftermiddags. Jättegott! hade dock inte banan till då ingen i min familj äter det. Istället hade vi honungsmelon, apelsin och vindruvor. Och lättvaniljyoghurt.

Nu är det snart läggdags för barnen. Mio min mio och Rasmus på luffer är på g just nu. Spännande, har inget minne av mio överhuvudtaget.

Sen blir det nog att läsa Brisingr för min del, om jag orkar.

Inga kommentarer: